wtorek, 20 stycznia 2015

Komin z Red Heart Lisa Big Color





Zabrałam się za sukcesywne testowanie włóczek z paczki od Coast. Większość planuję przerobić na kominy, szale, szaliki, ponieważ brakuje mi tego rodzaju akcesoriów. 

Na pierwszy ogień komin z Red Heart Lisa Big Color. Jest to 100% akryl. Włóczka jest bardzo gruba, mięsista,  ciasno spleciona i praktycznie bez włoska.  Jeden motek to 200g.




Połączenie kolorów wydawało mi się w pierwszej chwili nietrafione. Jednak okazało się, że przerabiana ściągaczem 1/1 wygląda interesująco.Wykonałam więc komin z przepisu podanego na odwrocie etykiety. Przerabiałam dołączonymi drutami 10 mm. 
Efekt podoba mi się. Fajnie ożywia ciemną, zimową garderobę. Nie wiem czy nie wolałabym jednak krótszego, bardziej otulającego szyję komina? Zobaczymy...




2 komentarze: