czwartek, 15 stycznia 2015

Czapki noworoczne





Dziś na warsztat idą kolejne czapki. Obie wykonane w zeszłym tygodniu, czyli są to pierwsze prace noworoczne: ) Jedna jest dla mnie a druga dla synka.




Czapka dla malucha jest bardzo ciepła. Dodatkowo ocieplona polarem, żeby nie przewiewało na wietrze, którego doświadczamy ostatnio w dużym nadmiarze. Wykonanłam ją z   z resztek włóczki Tango (Madame Tricot) 100% akryl.







Czapka dla mnie z ogromnym pomponem:) Jest cieplutka, ponieważ dziergałam ją na cienkich drutach. Wykonałam ją z włóczki Phildar Avoriaz 85% akryl, 12% moher, 3 % wełna. 




Włóczkę nabyłam na allegro, w ilosci 200 g. Pochodzi pewnie  z czyiś dawnych zbiorów. Jest mięciutka, z puszystym włoskiem w pięknym śliwkowym kolorze.   Na czapkę poszło 100g. Resztę włóczki planuje przeznaczyć  na rękawiczki do kompletu.



I tak obczapkowałam całą rodzinkę:D




Pozdrawiam cieplutko:) 

2 komentarze:

  1. Wspaniałe czapki :-) I jedna i druga - piękne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe czapki, a jaka urocza sesja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń