wtorek, 5 lipca 2016

Kocyk dla Małego Księcia

 


Kocyk, który wykonałam na chrzciny synka, uważam za jeden z moich największych dziewiarskich wyczynów. 


Dziergałam go jeszcze w czasie ciąży i do dziś nie mogę uwierzyć, że udało mi się stworzyć coś tak pięknego. Coś o czym od dawna marzyłam:)




Podczas pracy korzystałam z opisu  Susan Gutperl (Sooza) która stworzyła ten piękny wzór i bardzo przystępnie go opisała na swoim blogu, za co bardzo, bardzo dziękuję:)


Mój kocyk ma wymiary 140x140 cm. Wykonałam go z delikatnej wełny Filisilk (30% jedwab, 70% merino wool) w kolorze białym. Dziergałam drutami 2,5 mm i wykorzystałam 350 g wełny.



Ten piękny szal to nie tylko wartościowa pamiątka. Pełni też funkcję praktycznego kocyka  , który maleństwo bardzo polubiło.

15 komentarzy:

  1. przepiękny kocyk zrobiłaś! chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny. Wzór zachwyca. Wygląda szlachetnie. Będzie to piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko... szczęka mi opadła... Cudo! Przepiękny kocyk - napatrzeć się na niego i na Was nie mogę... Pięknie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kocyk. Całuski dla maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk przepiękny i cudownie otula MAŁEGO KSIĘCIA ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawdziwy wyczyn, taki duży i śliczny kocyk na cieniutkich drutach zrobić. Jest z jedwabiem, to pewnie bardzo miły w dotyku, dlatego maluszek go lubi, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Jestem pełna podziwu :) Piękne zdjęcia z synkiem, jak z katalogu :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kocyk przepiękny - wcale się nie dziwię że maleństwo go polubiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście piękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kocyk. Przepiękne, wzruszające zdjęci.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo! Bardzo piekny, szlachetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za tyle miłych słów:) Brak czasu nie pozwala mi dopisać oddzielnie na każdy komentarz, ale każdy czytam i każdy mnie cieszy! Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń