poniedziałek, 21 stycznia 2013

Warkoczowa spódnica





Wydziergałam sobie spódnicę z grubego akrylu. Jest bardzo ciepła myślę, że to fajne rozwiązanie dla dziewczyn lubiących króciutkie kurteczki w zimie. Naprawdę grzeje w pupę a do tego fajnie wygląda. Na razie spięłam ją paskiem skórzanym , ale rozważam dorobienie innego na drutach. Kolejna zaleta to fakt, ze można taką wykonać zaledwie w dwa wieczory:)


Spódniczka rozmiar 38
Włóczka Tango - 300 g 
Długość 65 cm
100% akryl ( 100g - 120m)
Druty nr. 6
 

18 komentarzy:

  1. Świetna, prosta ale warkocze robią swoje i ozdabiają :) Kolor taki, jaki lubię. Gdybym miała Twoją figurę... Pozdrawiam. Renia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i na pewno cieplutka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna. Mi się kiedyś udało wydziergać podobną, tyle, że warkocze ma drobniejsze i jest czarna. Wygodne są takie spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastična suknja s ovako velikim pletenicama!
    A i boja mi se sviđa.
    Hvala ti na poseti mom blogu i pratim te!:)
    Pozdrav!

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁaŁ;-) ale efekt! faktycznie prosty pomysł na oryginalną spódniczkę! ale nie dla mnie;-) nie dla mnie druty;-) podziwiam!
    Zapraszam na nową odsłonę mojego bloga po przeprowadzce;-) i małe candy;-) mam nadzieję że Cię nie zabraknie! pozdrawiam serdecznie Magda
    http://szyciownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna :-) Piękna spódniczka :-)
    Ślicznie prezentuje się na Tobie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Bardzo ładna ta spódnica!!! Świetnie wygląda w zestawieniu z skórzaną kurtką!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim, cieszy mnie każdy komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taką spódniczkę chyba nie miałabym już odwagi,ale na Tobie wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica, tylko jest do niej niezbędny maleńki drobiazg..... rozmiar 38 :-)Gratuluję i "zazdraszczam" spódnicy i figury :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna, wyglądasz jak z wybierów mody.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta spódniczka i super w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie o takiej marze!!!! Jest fantastyczna!!!! Czy masz na nią jakiś schemat, albo potrafiłabys laikowi od drutowych warkoczy wytłumaczyc jak taka zrobic????? Prosze!!! Prosze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat do tej spódnicy to przerobiony przeze mnie schemat swetra/tuniki znaleziony w necie. Nie jest trudny jak się umie robić wzory warkoczowe. Odezwij się na pw, to ci podeśle.

      Usuń
  14. spodnia jest rewelacyjna. czy moglabym prosić o schemat na nią? pozdrawiam asiuk87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z taką pupą we wszystkim dobrze.

    OdpowiedzUsuń