sobota, 30 marca 2013

Wielkanoc i baranek


Mówi zając do baranka – jaka piękna to pisanka.
Wtem z jajeczka wyszła kurka, nastroszyła swoje piórka.
Biega głośno, krzyczy, że wesołych świąt Wam życzy!




 A przy okazji  życzeń przedstawiam Wam  wielkanocnego baranka.
Już dawno nosiłam się z zamiarem wykonania takiego. Nie robiłam go z konkretnego schematu, bo nie znalazłam. Popatrzyłam sobie tylko na różne baranki, które znalazłam w sieci. Wyszedł mi trochę śmieszny pyszczek, ale co tam:) 



Wymiary: 
Wysokość: 14 cm
Długość: 20 cm

Kordonek Muza 100% bawełna- bardzo cienki, żeby baranek nie był zbyt duży.




Pozdrawiam! Miłego, świątecznego wypoczynku:)



18 komentarzy:

  1. Baranek śliczny.Życzę radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, pogodnych Świat Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    mokrego dyngusa,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół - Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny baranek :)) Wesołych Świąt!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny baranek. Teraz pozostaje tylko powiedzieć Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baranek jest śliczny :) Wesołych Świąt :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny baranek :-) Pyszczek ma piękny.
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny baranek:))Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny baranek:)Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych Świąt! Baranek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Baranek jest po prostu cudny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny baranek a czy można prosić opis? Bo chciałabym wykonac takiego samego w domu schematów niestety nie umiem odczytywać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale robiłam właśnie ze schematu, opisu nie mam bo ja z kolei nie lubię czytać opisów:)Pozdrawiam

      Usuń
  12. Witam . Przepiękny ten Pani baranek , czy mogłabym prosić o schemat ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prepraszam nie podałam e-mail ;-) iwoneczka78@o2.pl .pozdrawiam iwona chylińska

      Usuń
  13. Witam . Przepiękny ten Pani baranek , czy mogłabym prosić o schemat ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, ale przeszukałam dysk i nie znalazłam schematu:( Zastanawiam się czy w ogóle z niego korzystałam? Często robię z patrzenia i możliwe że i tym razem tak było.

      Usuń
  14. Uwielbiam ozdoby wielkanocne, a jeszcze bardziej te robione własnoręcznie. Nie dość, że wychodzi taniej to wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń