czwartek, 20 listopada 2014

Sweter codzienny



W listopadowy, długi weekend zabrałam się za dziergane swetra. Miał być wreszcie "normalny" czyli bez udziwnień w fasonie, kroju itp.:. Taki do narzucenia na zimne wieczory.






Włóczka to SIRDAR NOVA (50% wełna, 50 % akryl)chyba niedostępna w żadnych pasmanteriach. Ja zakupiłam ją szczęśliwie na allegro w ilości 500g. Zachwyciła mnie miękkością, puszystością i lekkością. Do tego kupiłam ją po bardzo okazyjnej cenie. Uznałam, że pół kilograma wystarczy. Niestety okazała się mało wydajna. Musiałam spruć pierwotną wersję swetra...i tak prułam kilka razy, przerabiałam... 







....aż powstało takie oto "cudo". Jestem z niego dość zadowolona.Jest miły, ciepły i wygodny i tak miało być.
Sweter wykonany z 500g włóczki, druty nr. 7,5.   




 Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

10 komentarzy:

  1. Kocham grube swetry do spódnic. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały ! Wspaniały sweterek. Bardzo mi się podoba zapięcie na zamek. Kolor genialny i śliczne warkocze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się podoba,te warkocze dodają sweterkowi charakterek,że niby taki skromny ale " z pazurkiem".
    No i ten suwak,to dobry pomysł,bo gdyby był guziki,to te dziurki od guzików byłoby widać od razu,a tak to
    jest zasunięte.Muszę też to wykorzystać.Tylko ciekawe jak się wszywa taki zamek,chyba ręcznie?czy
    maszynowo?żeby się nie falował.Oj zdolniacha z Ciebie.
    Pozdr.M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zamek wszywałam ręcznie. Wszywa się praktycznie bezproblemowo. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Agata podziwiam mg

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowy wart tego prucia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter świetny. Żałuję, że sama nie umiem tak robić na drutach. Ja kocham szydełkować. Serdecznie zapraszam do mnie skladrekodziela.blox.pl
    Chętnie dodam tego uroczego bloga do swoich ulubionych, jeśli się zgodzisz :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście. Dziękuję za odwiedziny. Chętnie zajrzę też do Ciebie.

      Usuń