czwartek, 18 grudnia 2014

Bluzeczka w kolorze kości słoniowej.




Bluzeczka w kolorze kości słoniowej. Z wyglądu przypomina bawełnę, jednak w rzeczywistości jest to turecka Himalaya Mercan - 100%  włókno akrylowe, bardzo miłe, mięciutkie i lekkie. 



Przód ozdobiłam wzorem plastra miodu, a tył pozostawiłam gładki. 
Użyłam drutów 3. Wykorzystałam ok 250 g włóczki.





 Zaletą wyrobów z akrylu  jest również to (oprócz ceny włóczek), że można je bez obawy wrzucić do pralki, a później wysuszyć nawet w pozycji wiszącej. Na tej bluzce również to przetestowałam. Prałam ją już kilka razy i nic się nie dzieje:)Nadal jest jak nowa!






 Przy okazji chciałam podziękować za miły prezent od firmy Coats Polska. 







 Po otwarciu paczki z pakietem testowym Red Heart oczy mi rozbłysły:  śliczne włóczki, akcesoria oraz mnóstwo wzorów!
Na pewno zrobię z tego użytek;) DZIĘKUJĘ!







 

4 komentarze:

  1. Śliczna bluzka i idealnie pasuje do tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzeczka - rewelacyjny wzór i wspaniały kolor. Bardzo mi się podoba :-)
    Doskonały prezent z całego serca gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszła Ci ta bluzeczka! Zazdroszczę prezentów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że trafiłam do Ciebie bardzo piękne prace prezentujesz na swym blogu ,miło się zwiedzało.
    Prezent wspaniały dla każdej dziewiarki .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń