niedziela, 10 lutego 2013

Wiosenna rękawica kuchenna



Czekam na dostawę włóczek. 
Za oknem śnieg, zima...a mi chce się wiosny!:(  Tak więc, na przekór zimie wykonałam rękawicę kuchenną w kształcie kwiatka. Dawno była mi  potrzebna. Mam tylko  materiałową,ale ona nie równa się tym  szydełkowym, które w ogóle nie przepuszczają gorąca. 
Ta rękawica jest super gruba- ma szydełkową podszewkę:) Kwiatuszek jest wesoły i uśmiechnięty, będzie pasował idealnie do wielkanocnych wypieków! Włóczka to Malwa (100% cienki akryl). 



A tu cała kolekcja :




Pozostałe chwytaki są TU .



12 komentarzy:

  1. Ależ ty masz kolorowo na wieszaczku kuchennym. Rękawica bardzo ładna. Tylko zastanawiam się, czy zrobiona z akrylu nie ulegnie zniszczeniu pod wpływem wysokiej temperatury??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niektóre z tych chwytaków mam już sporo lat, używam ich często i nic się z nimi nie dzieje od temperatury, a plamy pięknie schodzą w praniu.

      Usuń
  2. Świetny pomysł,super wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie i pomysłowe akcesoria. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja,kolorowo i wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż szkoda używać, powinny służyć tylko do patrzenia na nie takie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z drugiej strony, jak się zniszczą, to będzie można wydziergać nowe:)

      Usuń
  6. Świetne prace. Bardzo mi się podobają te łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa, ale odjechana rękawica:) a miło z taką poszaleć w kuchnii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej to te rękawice są ok bo potrzebne bardzo w kuchni

    OdpowiedzUsuń