czwartek, 14 lutego 2013

Rudy sweter z warkoczami








Ten sweterek zobaczyłam już dawno na zdjęciu w jakiejś rosyjskiej gazetce. Bardzo mi się spodobał, ale schematu nie było, a rosyjskiego nie umiem zbyt dobrze.  Na drutach robiłam jeszcze słabo i bez wzoru ani rusz. Niedawno wygrzebałam go znowu i postanowiłam zrobić sobie podobny. 




Mój jest rudy, wykonany drutami nr. 5 z włóczki WENDY. Jest to mieszanka wełny z akrylem, bardzo puchata, miękka i cieplutka. Sweterek ma kapturek i ozdobny warkocz, który  mnie urzekł. 





Pasuje do bawełnianego sweterka który wykonałam  kiedyś dla Tomka:)




A to mój kocurek - z okazji walentynek dał się przytulić i pocałować:*


Na koniec pragnę pochwalić się wygraną w Candy na blogu Yarn&Art. Wygrałam piękną ręcznie farbowaną włóczkę. Już nie mogę się jej doczekać!



22 komentarze:

  1. Sweterek w bardzo ładnym kolorze i fajnie wykonany. Szczęściara w losowaniu - gratulacje. A kota masz takiego samego jak ja, tylko ja mam takie 2 buraski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dwa kotki to pewnie nieźle rozrabiają:)

      Usuń
  2. Świetny sweter :)) I gratuluję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tym sweterku kolor to jest to tyle enrgii:) a i kocurek bardzo przytulaśny:)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, długo zastanawiałam się nad tym kolorem, czy będzie do mnie pasował. A kocurek jest przytulaśny tylko jak czegoś chce, ale taka chyba kocia natura. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wow, sweterek super. Gratuluje wygranej, i trochę zazdroszczę, bo też miałam chrapkę na te włóczkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, może będzie jeszcze jedno Candy i wtedy Tobie się poszczęści:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jaki cudny ! Pięknie układają się warkocze :-) A kaptur jest genialny :-)
    No, że nie wspomnę o kolorze...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Warkocz jest super!Cały sweterek na tym zyskuje,ślicznie w nim wyglądasz,pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały sweterek w pięknym kolorze:))Gratuluję super wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komplementy, to bardzo miłe:) Cieszy mnie każdy komentarz. Co do wygranej to naprawdę mi się poszczęściło- zgłosiłam się ok. 23 czyli godzinę przed zakończeniem:) Byłam w szoku jak zobaczyłam wynik losowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek i gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!!Wełenka przednia!!!
    A Twój wydziergany sweterek naprawdę śliczny!!!I foteczki tak profesjonalnie wyglądają jak z jakiegoś magazynu :) Super!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu:)))
    Śliczne rzeczy robisz, ja będę stałym gościem u Ciebie:)))
    sweterek prześliczny a wygranej gratuluję:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ pięknie razem wyglądacie:)Sweterek jest cudowny i w boskim kolorze!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ pięknie wyszedł - super razem się prezentujecie - gratulacje wygranej - ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne swetry, niesamowicie słodko to wygląda :)
    Jak moja córcia była mała tez często miałyśmy takie same sweterki - robiłyśmy wrażenie na spacerkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ tu u Ciebie miło!! I piękne swetry.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor swetra i sam sweter - cudo, a kot to milion cud :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej fantastyczny! jak można proszę o wzór jak go zrobić z chęcią taki wydziergam:-) megikucz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę chwilkę do go odszukam w mojej pokaźnej kolekcji wzorów i schematów i podeśle:) Pozdrawiam

      Usuń