środa, 27 listopada 2013

Sweterek z liskiem




Dziergam mało. Poszłam wreszcie do pracy:) - co cieszy, oczywiście. Ale na robótki i bloga na razie czasu nie starcza, mam nadzieję, że jak już się oswoję z nową sytuacją, to jakoś  czasowo się to wszystko ułoży.




Na razie sweterek z motywem liska, specjalnie dla synka- w jego ulubionym kolorze.
Włóczka to Kotek (100% akryl). Tym razem bardzo ostrożnie się z nią obchodzę i jak na razie nie wyciągnęła się.  Na łokciach są łatki z tkaniny samoprzylepnej.  





12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sweterek,widać że młody zadowolony :))Tego czasu zawsze jest za mało i trudno wszystko ogarnąć,chociaż ja mam wrażenie że dawniej gdy miałam pracę,trójkę dzieci i męża jako czwarte,czasu było jakoś więcej:)))A może to dlatego,że internetu nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny lisek na tym sweterku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek. A lisek cudowny! - śliczny motyw.
    Super, że pracujesz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz moda wielka na motywy ze zwierzakami !!!Super Sweterek!!!! :)
    Gratuluję podjęcia pracy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że masz pracę - super chytrusek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek dla synka zrobiłaś :) a z pracą na pewno też znajdziesz czas na przyjemności, tylko wszystko musisz sobie poukładać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim, mam nadzieję, że rzeczywiście uda mi się powrócić do robótkowania niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki jest ten rudasek na sweterku:) A z pracą jak minie troszkę czasu to sobie wszystko poukładasz :)) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace:)Pozdrawiam i życzę dalszego radosnego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och! odynie! jaki cudowny. Ja chciałabym taki tylko w większej wersji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak pomyślałam i właśnie kończę taki liskowy sweterek dla siebie.

      Usuń