środa, 6 czerwca 2012

Sweterek z dziurkami




Podobno hit tego sezonu- prosty, luźny sweterek z dziurkami. Mój wykonałam w kolorze łososiowym.
Włóczka to mieszanka bawełny z akrylem. Fajnie wygląda, ale jeszcze w nim ani razu nie wychodziłam! Albo było za ciepło, albo za zimno. Może w ten weekend...zobaczymy.
Co do włóczki to bardzo fajnie się z niej robi, nie jest ani za śliska, ani za cienka. Miła  w dotyku.
Wydajna - zużyłam nie całe 300 g!




Sweterek rozmiar 38

Włóczka JEANS YarnArt (41 łosoś)

Druty 4,00 

 

  A TUTAJ jest post z moim opisem po polsku. Miłego dziergania:)


 

22 komentarze:

  1. Trafiłam tutaj przypadkowo i jestem zachwycona Twoimi robótkami! Mistrzostwo wykonania i dokładności. W tym łososiowymi sweterku się po prostu zakochałam :) Bardzo mi się podoba i chciałabym zrobić podobny. Czy mogłabym prosić o schemat tego wzoru na maila mauia@interia.pl? Bardzo byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweterek!
    Kolor,model i wykonanie - super!
    Pozdrawiam serdecznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś może wie w jakim sklepie internetowym można zakupić taki sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, jestem zachwycona tym sweterkiem :)
    Od dłuższego czasu szukam schematu do tego wzoru i kroju.
    Byłabym bardzo wdzięczna za podesłanie schematu na monika6-193@o2.pl
    Pozdrawiam i Na pewno jeszcze tu zaglądne

    OdpowiedzUsuń
  5. super, wlśnie czegoś takiego szukalam . Czy przeslanie wzoru nie bylo by problemem?? Sweterek jest ekstra!!! zakochałam sie :) czy ja również moge prosić o wzór na emaila ?? martakazmierczyk@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie, w trakcie intensywnych poszukiwań wzoru na sweter z dziurkami, trafiam na twojego bloga. Sweterek jest piękny- na taki córka złożyła u mnie zamówienie. Czy mogłabym prosic o przesłanie opisu wykonania na maila? agatadomagala@poczta.onet.pl
    dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Ponieważ mam dużo zapytań o wzór na ten sweterek, postanowiłam zamieści go tu:

    https://picasaweb.google.com/105100435854059503674/Schematy#5784271226855014242

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba ten sweterek ! czy mogłabym prosić o przesłanie opisu wykonania? mój mail martaociepka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, jestem zachwycona tym sweterkiem :)
    Od dłuższego czasu szukam schematu do tego wzoru i kroju.
    Byłabym bardzo wdzięczna za podesłanie schematu na aga1421@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się podoba.
    nie wchodzi mi ten link,który podałaś 4 września.Może jakaś podpowiedź (wystarczy wzorek z tymi uroczymi "dziurkami".) Bardzo proszę i dziękuję.
    Marlena.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny sweterek :) niestety mi również link nie działa . czy mogłabym prosić o przesłanie wzoru na emaila - miisiaa97@wp.pl z góry bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://picasaweb.google.com/hogatarogata/Schematy#5784271226855014242 - ten powinien zadziałać, jak nie pisz.

      Usuń
  12. Sweterek jest boski, masz wyczucie.

    OdpowiedzUsuń
  13. wzór, który wysłałaś po Chińsku/Japońsku jest bardzo trudny do odczytania... Byłaby możliwość żebyś wysłała mi na maila coś bardzij czytelnego, co będę potrafiła zrozumieć?
    Będę bardzo wdzięczna, z góry dziękuję
    krukowskaedyta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Postaram się poszukać odpowiednika tego wzorku po polsku. Pozdrawiam

      Usuń
  14. piękny sweterek,ale zgadzam się z p.Edytą że polski opis byłby bardziej przystępny:)również bardzo bym prosiła o link na becia_70@wp.pl dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez poproszę schemat bardzo proszę:-) megikucz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej! Jest świetny *.*
    Jeżeli mogłabym również proszę o wysłanie mi na maila schematu w polskiej wersji, bo niestety chiński/japoński nie są mi szerzej znane xD
    Mój mail: laguna_olv@wp.pl
    Bardzo dziękuję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny jest :) Kurcze już miesiąc szukam "przepisu" na coś takiego i dopiero trafiłam do Ciebie :) Więc przyłączam się do prośby o schemat wykonania :) emilia.ambroziak@op.pl. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny to za mało powiedziane :) Jak wyżej proszę o schemat wykonania... Będę bardzo wdzięczna. Z góry także dziękuję :)
    kasiorek831@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń