poniedziałek, 6 października 2014

Sweter z ozdobnym karczkiem.








Chciałam zrobić sobie coś praktycznego, na każdą okazję, na każdą porę....miał być taki "zwykły sweter"...po czym kupiłam sierpniową Sandrę i zauroczył mnie ten fason.





Jest ciekawy, oryginalny... Ma piękny, ozdobny karczek do łokci, który niestety jest średnio wygodny. Tak wiec, znów powstało coś ładnego, ale nie wiem czy sprawdzi się w noszeniu.
Sweter wykonany włóczką ALIZE Lanagold (49% wełna, 51% akryl) kolor 203. Jest ciepły i lekki. Wełna bardzo przyjemna dla skóry. Kolor ciekawy- czasem bardziej szary, czasem niebieski...zależnie od oświetlenia.  




Wzór dostępny jest, jak już pisałam w sierpniowej Sandrze.
Pozdrawiam!






11 komentarzy:

  1. Bombowy!!! Wygoda jest ważna, pewnie, ale czasem też trzeba zaszaleć :):):) Wspaniale się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Ale wg tego wzoru zrobiła bym raczej ponczo, narzutkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały ! Cudny wzór i piękny kolor. Jest doskonały !
    A co do wygody, to niestety musisz pewnie zrobić sobie kolejny sweterek... albo przyzwyczaj się do drobnych niedogodności. Obydwa rozwiązania są doskonałe ;-) bo bardzo jestem ciekawa kolejnych Twoich pomysłów. Jestem Twoją fanką :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje. Ciekawy wzór (uwielbiam okrągłe karczki) , bardzo ładny kolor.
    Osobiście bardzo chętnie chodziłabym w takim fasonie, oczywiście tylko jako odzienie wierzchnie. Z powodu obniżonej pachy chyba żadnej kurteczki bym na niego nie wbiła.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny. Spokojnie możesz go nosić jako odzienie wierzchnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek w cudnym kolorze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam w szafie taki sweterek, który jest piękny, ale niestety konstrukcyjnie strasznie niewygodny - mój ma obniżone rękawy, ale nie aż tak jak w Twoim - podziwiam i jestem ciekawa jak będzie się nosił

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, jaki piękny sweter! Marzenie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweterek,ciekawe ile Ci wyszło włóczki na niego?
    Pozdr.m

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za inf.To wcale nie tak dużo,jest nawet dość lekki i nawet z kapturem.Skuszę się więc na tę włóczkę.
    Pozdr.m

    OdpowiedzUsuń