środa, 13 sierpnia 2014

Ażurowa spódnica maxi





Spódnica wykonana z  Lampone, Lana Grossa. 






Jej skład to bawełna i poliamid. Rewelacyjna na upały!  Ma się odczucie, że dzianina wręcz  chłodzi :). Pięknie się  układa.... Naprawdę jestem zachwycona tą włóczką, w dodatku, że nabyłam ją po promocyjnej cenie. 





Zużyłam  na nią 450 g. Spódnica nieco się wyciągnęła podczas noszenia (co chyba jest normą). Zrobienie jej nie kosztowało mnie zbyt dużo czasu i na prawdę ją lubię.Pod spód, jak widać, doszyłam gotowa halkę w kolorze cielistym. 



Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Cudo! Wspaniała spódnica. Pasuje do Ciebie idealnie :-) Zresztą nie jestem obiektywna, bo kocham dłuuuugie spódnice ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co masz na myśli mówiąc "gotową halkę"? Uszyłaś ją sobie sama i doszyłaś później? Nie wiem, czy bym umiała, a spódnica jest obłędna!!!! Jak ja bym taką chciała! Czy korzystałaś z jakiegoś wzoru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowa, czyli kupiona na allegro i tylko przeze mnie doszyta:) Ja również nie umiałabym uszyć halki. A wzór zaczerpnęłam z Sandry (nr. 6/2010)- tyle, że tam spódnica była do kolan więc musiałam trochę pokombinować i poprzerabiać.

      Usuń
  3. Wspaniała spódnica,świetnie w niej wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi wrażenie , bardzo w moim guscie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!!! Bardzo bym chciala taka dla siebie wydziergac...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ;- ponieważ jest długa też bym w takiej chętnie chodziła.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kiecka. Też mogłabym taką mieć...gdybym miała twoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica cudo ! Ogrom pracy, ale efekt powalający ! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spódnica i ślicznie w niej wyglądasz.
    Obejrzałam tę włóczkę e -dziewiarce.Ma takie zgrubienia i ciekawe jak one się sprawują w dzierganiu i czy je jakoś widać na "fakturze".Szukałam takiej włóczki chłodząco,lejącej i nawet widziałam tą Lampone,tylko tych zgrubień się przestarszyłam.
    pozdr.Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zgrubienia nie są zbyt duże i mi specjalnie nie przeszkadzały w dzierganiu. Też zależało mi aby ich nie było za bardzo widać i robiłam mniejszymi drutami niż zalecane. Faktura wygląda tak jak na zdjęciu pierwszym czyli jak dla mnie ok.

      Usuń
    2. Dziękuję za info.To fajnie,że Lampone jest taka "przyjemna".Teraz kupię ją bez obaw.

      Usuń
  10. inspiracja na przyszłe lato,,, http://plotyisploty.blogspot.com/2014/10/moherowa-sukienka-fina.html

    OdpowiedzUsuń