sobota, 28 maja 2016

Dzidziusiowy kokon :)



A oto i powód mojej długiej nieobecności na blogu :) - Mój drugi synek Kamilek, który postanowił mnie zaskoczyć i pojawił się na świecie nieco szybciej niż się spodziewałam...wyszło z tego niemałe zamieszanie...ale wszystko powoli się układa.



W wolnych chwilach dziergam więc mini ubranka, kocyki itp.: postaram się, w miarę możliwości, wszystko to pokazywać.
Na pierwszy ogień idzie komplet: czapeczka i kokon. Wykonane z dziecięcej włóczki akrylowej Nako Ninni Bebe. Dziergałam podwójnie, bo przędza jest bardzo cienka.


Kokonik fajnie się sprawdza, maluszek lubi w nim zasypiać. Czapeczka już jest niestety za mała:) 

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających! :-*

17 komentarzy:

  1. Ostatnie foto mistrzowskie...Słodko wygląda w tym wydaniu...Gratulacje dla mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, mały jest cudowny. Dużo spokoju i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spokój, a tym bardziej zdrowie, na pewno się przydadzą:)

      Usuń
  3. Wspaniała wiadomość,gratuluję i podziwiam! Kokon śliczny i przydatny, bo wcześniaczki potrzebują ciepła i warunków,jak u mamy. Kamilek jest niesamowity, oczko do nas puszcza. Chowaj się zdrowo i rośnij szybko maluszku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Kamilka, który rośnie jak na drożdżach:)

      Usuń
  4. Gratulacje .ho,ho ,jesteś Mamą dwóch synków.Wspaniałe wiadomosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny maluszek i komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Śliczny maluszek:) kokonik też, ma się rozumieć:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całego serca gratuluję :-) Śliczny synuś w pełni usprawiedliwia Twoją nieobecność ;-)
    Cudny kokon i słodka czapeczka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że maluch pozwoli mi teraz na pisanie postów od czasu do czasu :-*

      Usuń
  8. Przeurocze zdjęcia! Świetny zestaw, pewnie jest mu cieplutko :) I oczywiście gratulacje z okazji narodzin synka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny otulacz, naprawdę masz pomysły, cudnyjest, Nie wiem czy odpowiesz, ale zapytam o wymiary tego niebieskiego cuda, Mam wełnę Merino Baby Dropsa, która jest cienka i nie wiem czy robić z niej. Odpowiedz proszę, jak robiłaś ten otulacz...i czy wyjdzie mi z mojej włóczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń