niedziela, 20 września 2015

Bawełniany sweterek dla przedszkolaka.



Kolejny sweterek dla synka doczekał się realizacji. Jak zwykle Tomek wybrał wzór i kolor. Pieski nadal na topie, ale jego ulubionym kolorem, od wiosny, jest zielony:). 


Sweterek jest 100% bawełniany, wykonany z włóczki Paris. Przerabiałam na ciasnych drutach (3,5) żeby był bardziej zbity.




Na zdjęciach przed pierwszym praniem, dlatego jest troszkę pognieciony. Po sesji pranie było jak najbardziej uzasadnione:).


 Uschnięte listki to niestety nie złota jesień a efekt suszy....




Jak zwykle pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sweterek :) A model na 6-tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek - wzork pracochłonny ale warto było:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny sweterek. Piesek wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny !
    Sweterek przypomniał mi odległe czasy, gdy robiłam podobne swetry dla moich przedszkolaków .

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny sweterek na wspaniałym modelu. Z rozrzewnieniem wspominam czasy gdy drutowałam dla moich chłopaków. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek groźnie wygląda, sweterek śliczny, dodaje powagi chłopcu o wyglądzie słodkiego aniołka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, oj dawno temu robiłam takie swoim chłopakom... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny przedszkolak :)... Sweterek też;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń