wtorek, 12 lipca 2016

Ubranko do chrztu




Dziękuję, za mnóstwo komplementów i ciepłych słów:)  Miło, że kocyk jaki wydziergałam do chrztu tak Wam się spodobał, ale ja wcale nie poprzestałam na kocyku...Wykonałam dla maluszka również spodenki, bluzeczkę oraz czapeczkę:)


Komplet wykonany z włóczki Gazzal Baby Cotton będącej mieszanką bawełny i delikatnego akrylu. Użyłam drutów nr. 2,5.
Ubranko jest bardzo lekkie i przewiewne. Muszę powiedzieć, że idealnie sprawdziło się w dzień ceremonii, gdy panował ogromny upał.


Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. Jak te spodnie na małym facecie fajnie się prezentują! Sweterek w serek śliczny, rękawki akurat,czapeczka idealnie leży. Książę gotów do chrztu i dobrze, bo maluchy lepiej ceremonię znoszą, niż większe dzieciaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Maluszek smacznie przespał całą ceremonię. Jak przystało na aniołka:)

      Usuń
  2. prześliczny strój mu zrobiłaś, synek wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... no po prostu szczęka mi opadła z wrażenia...
    Przepiękny komplet na taki ważny dzień :-) Słodko i ślicznie wygląda Twój Kamilek w czapeczce zrobionej przez mamusię :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę że zrobienie ubranka na chrzest to obowiązek dziergającej mamy ;)

      Usuń
  4. Fajne ubranko, ale maleństwo chyba spokojne jak mama ma czas na dzierganie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, maluch jest spokojny i niezbyt płaczliwy, co bardzo mnie cieszy:)

      Usuń
  5. Śliczny komplet stworzyłaś ! a kocyk to dzieło sztuki ! Podziwiam i nie mam słów aby powiedzieć jak bardzo mi się podoba ! Pozdrawiam serdecznie , Dorota

    OdpowiedzUsuń