poniedziałek, 12 stycznia 2015

Czapki




Witam wszystkich w Nowym Roku i zabieram się za  nadrabianie zaległości blogowych. Prace powstają cały czas, są już w użytku,
 a ja nie mam czasu ich obfotografować i pokazać.





 
Na pierwszy ogień idą dwie czapki: jedna dla synka i druga dla męża.  


Czapka  dziecieca jest wykonana z resztki ALIZE Lanagold (49% wełna, 51% akryl)pozostałej ze swetra z ozdobnym karczkiem. Pod spód dałam czarna warstwę z Elian klasik (100% akryl), z tejże wykonałam też pomponik. 
Czapka jest mięciutka, wytrzymała i ciepła.








Czapka męska jest dwuwarstwowa, robiona w jednej części i złożona na pół. Prosta, ale takie było życzenie.
  Wykonana z Merino Exclusive (50% wełna, 50% alryl) kolor 756- czarny z szarym "nalotem". Druty 3,5 (żeby nie przewiewała). Jest (o dziwo!:o) pierwszą rzeczą która wykonałam dla ukochanego. Sama nie wiem, jak to możliwe?





 

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne czapki :-) Wspaniale wyglądają w nich Twoi mężczyźni :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I to mi cały czas przypomina, że muszę mojemu mężowi zrobić czapkę. Twoje wyszły rewelacyjnie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne klasyczne czapki. Takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne: proste i ponadczasowe a przede wszystkim cieplutkie.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od zawsze jestem zdania, że maluchy powinny nosić czapki czy inne nakrycia głowy. Tym bardziej zdecydowałam się na zakup fajnych kapeluszy https://hatfactory.pl/56-dziecko gdyż wiem również jak moje maluchy je lubią.

    OdpowiedzUsuń