sobota, 27 grudnia 2014

Szydełkowe aniołki


Święta, święta i po świętach:) 


Wreszcie nadeszła chwila czasu, aby pokazać moje świąteczne aniołki. Część z Was widziała je już na świątecznej kartce zamieszczonej w poprzednim poście. 
Aniołki wykonanałam na podstawie opisu zaczerpniętego z anglojęzycznej gazetki krążącej w sieci. Wiem też, że gdzieś krąży polskie tłumaczenie wraz ze schematami.Aniołki są bardzo okazałe i łatwe w wykonaniu. Później można je sobie ozdobić wg. uznania.
 



Wysokość: 23 cm






Wysokość: 28 cm 


Obie figurki  wykonane są białym kordonkiem Ariadna, szydełko 2,5. Usztywniłam je cukrem. 



 POZDRAWIAM:*

4 komentarze:

  1. Cudne aniołki :-) Śliczne wzory. Najbardziej podobają mi się ich fryzury - genialne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Jedna piękniejsza od drugiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne aniołki. Pierwszy raz tu trafiłam, ale na pewno nie ostatni. Uwielbiam aniołki wszelakie, sama także je dziergam. Właśnie skończyłam robić Constance, tj takiego, jak Twój z grafitowymi włoskami. Zostało je tylko usztywnić. Twoje są pomysłowo ozdobione, błyszczące, z oryginalnymi fryzurami. Pozdrawiam cieplutko i życzę kolejnych inspiracji w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń