czwartek, 22 stycznia 2015

Komin w melanżach z Red Heart Aresa Color






Aresa Color to bardzo miękka i delikatna mieszanka akrylu 80% i wełny 20%. 
Włóczka bardzo miła w dotyku, dobrze się z niej dziergało. 
Wykorzystałam druty  10 mm aby uzyskać luźny splot, podkreślając  tym samym delikatność dzianiny. Wykonanie projektu zajęło jeden wieczór.




Powstał  komin zakładany podwójnie. Jest cieplutki, mięciutki i bardzo przyjemnie się go nosi. Zestawiłam go z moja zeszłoroczną czapką  wykonaną z Rozetti First Class. Efekt bardzo mnie zadowoliłponieważ za kompletami nie przepadam.

   Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Rewelacyjny komin :-) Wspaniały miałaś pomysł na wykorzystanie tej włóczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komin świetny, ale ta czapka to całkowicie mnie urzekła. Po prostu jest zjawiskowa i pięknie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń