sobota, 24 stycznia 2015

Komplet dziecięcy z Red Heart Heads up










Włoczka, wg. producenta ma być przeznaczona na kolorową czapkę.
Ja jednak bardziej niż czapki potrzebowałam ciepłych, grubych skarpet do kaloszy dla malucha. Z racji pogody i jego uwielbienia do brodzenia w błotnych kałużach kalosze są w użytku cały czas. 





Skarpetki sprawdzają się idealnie.





Z reszty włóczki zrobiłam równie ciepły golf z paseczkiem neonowej Red Heart Reflective.
 Włóczka Heads up w składzie ma akryl 80%  i wełnę 20%. Podoba mi się jej struktura, kolor - jakby lekko przetarty.  W noszeniu też sprawuje się dobrze. Jest miękka, bez włosia. Godna polecenia na różne wyroby dla małych i dużych.






6 komentarzy:

  1. Świetny komplecik i ta włóczka rzeczywiście jest bardzo ładna.
    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny komplet :-) Świetne skarpetki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna włóczka. Bardzo ładne te skarpetki.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam, pooglądałam i pozostałam. Super otulacz i skarpetki. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń