czwartek, 19 października 2017

Dziecięcy sweterek na początek jesieni




Złota jesień, ze swym niepowtarzalnym klimatem w pełni.Bardzo lubię jesienne, delikatne światło odbijające się w złocistych liściach. Pięknie podkreślające detale. Nie byłabym sobą gdybym tego nie wykorzystała do zaprezentowania mojej pierwszej jesiennej pracy.



Tegoroczny sezon jesienno-zimowy otwiera miękki i lekki sweterek z wełny merynosów (Merino Baby Drops'a). 



Sweterek jest w rozmiarze 92 (taki duży jest już mój maluch:O ?!)  Zużyłam na niego cztery kłębki, czyli 200 g wełny. Wzór według własnego pomysłu.


8 komentarzy:

  1. Cudny sweterek! Bardzo ciepły jesienny kolor... Pozazdrościć maluchowi :) Tylko ta jesień jakaś słabo łaskawa do samych sweterków, no może z wyjątkiem ostatniego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pogoda nie rozpieszcza, ale można go też nosić do kurteczki:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładny sweterek i maluch😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek :) Oj dzieci szybko rosną... Ja nawet nie zauważyłam kiedy moja zaczęła nosić rozmiar 98 :o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluchy są słodkie, ale starszaki też mają swoje zalety:)

      Usuń