środa, 19 lutego 2014

Pokrowiec lis


Dostałam niedawno nowy telefon. Wszystkie moje poprzednie, po zakończeniu użytkowania miały okropnie porysowane ekrany -  postanowiłam, że tym  razem będzie inaczej. Wykonałam na szybko szydełkowy futerał, a że lubię zwierzaki w każdej postaci więc oczywiście jest to zwierzak. Nie wiem czemu znowu padło na lisa. Przy tworzeniu projektu inspirowałam się różnymi szydełkowymi liskami, obejrzanymi w necie. 



Wykonany z resztek włóczki KOCUREK (100% akryl).
Dodatkowo przyozdobiony nitami.
Jak widać już zdążył się troszkę "wykłaczyć".




Pozdrawiam wszystkie czytelniczki:)

9 komentarzy:

  1. Jest fantastyczny, tak szczegółowo wykończmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny lisek :-) Wspaniałe etui.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny lisek, fajny pomysł na etui.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim ubranku żaden pazurek telefonowi nie straszny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to fajnie wygląda, gdy mama i synek w takie same sweterki noszą, zwłaszcza,że liski są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, ojejku, jaki genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny :) czy mogę prosić o schemat? Bardzo ładnie proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zrobię taki dla mojego synka <3 Wymiana wyświetlacza w s8 jest kosztowna, dlatego lepiej odpowiednio go zabezpieczyć i uniknąć przykrego zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń