poniedziałek, 24 lutego 2014

"Dorosły" sweter z lisem


Pewnie pomyślicie sobie, że zwariowana ze mnie mamuśka, ale co tam, może to i prawda:). Nie wiem też czemu zawzięłam się tak na te lisy...futerał lis, swetry w lisy...hymmm. Tak czy inaczej wykonałam sweter z motywem lisim dla siebie. Teraz ja i Tomcio mamy takie same. Nie wiem czy odważymy się wyjść tak do ludzi. Co sądzicie będzie obciach? ;p Na szczęście starczyło mi rozumu i nie zrobiłam trzeciego swetra dla męża... 




Wykonałam go z włóczki Kocurek (100% akryl). 




A tu wpis ze sweterkiem dziecięcym: 
http://wyskoczyospodpazurka.blogspot.com/2013/11/sweterek-z-liskiem.html





12 komentarzy:

  1. Cudowny sweter :-) Oczywiście, chodź w nim!
    Razem wyglądacie bombowo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny i żaden obciach chodzić razem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam że to świetny pomysł,taka "skompletowana"rodzinka:))Jasne że nosić,pokazywać się i być dumną z fajnych sweterków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sweterki. Razem fajnie wyglądacie.
    Sama dawniej robiłam takie rodzinne dzianiny.Dzieci mam już dorosłe, ale sweterki zostały.
    Kilka moich sweterków ma swoje mniejsze kopie.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądacie super!!!!Świetne sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te lisy, uroczo wyglądacie:) a może jednak sweter dla ...męża;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, zrobić zawsze mogę. Pytanie: czy uda się go zmusić do założenia takiego swetra..:)

      Usuń
    2. No wiem, że z tym namawianiem do noszenia swetra najtrudniej:)

      Usuń
  7. Rewelacja!!!! Świetny komplet!!! Dobra taka szalona-cool mama!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny duet! Razem wyglądają najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter super, sama bym taki chciała

    OdpowiedzUsuń