czwartek, 5 września 2013

Szary kardigan






Sweterek wykonałam na szybko, jeszcze w sierpniu. Brakowało mi takiego pasującego do wszystkiego- bez specjalnych udziwnień, w neutralnym kolorze, nie za grubego. Zależało mi też aby był zabudowany z przodu- miał chronić przed nadmorskim wiatrem. Wyszło coś takiego. Jestem z niego zadowolona i noszę często. Włóczka to bawełna i akryl- niestety nieco się wyciągnęła po praniu.


Sweterek rozmiar 38
Włóczka -Yarn Art Jeans (55% bawełna, 45% akryl ) ok. 300 g
druty 3,5

16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny!
    Wspaniale w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastičan džemper!!
    Super ideja!
    Veliki pozdrav.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki specjalny na wypoczynek))). Ladny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękawy rewelacyjne! Super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny sweterek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Czy wzór na rękawach to spuszczane oczka? Bardzo efektownie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to spuszczane oczka. Bardzo fajnie i łatwo się to dziergało. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Mam w połowie zrobiony sweterek tym wzorem. Muszę go odgrzebać. ;-) Czekam na kolejne ciekawe prace ;-)

      Usuń
  7. Świetny ! Prosty,a jakże efektowny, można powiedzieć, że właśnie z "pazurem"! Pozdrawiam, Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały sweterek. Pomysł to już pół sukcesu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna formatego sweterka. I skład odpowiedni na lato.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny,to że się włóczka wyciągnęła wcale mu nie zaszkodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek, a jakie ma fikuśne rękawki bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweterek i w ogóle fanatyczne rzeczy tworzysz :)najbardziej podobał mi się bieżnik dla mamy w kwiaty pewnie wiesz o jaki chodzi :)

    OdpowiedzUsuń