środa, 11 września 2013

Kamizelka z Bonifacym





Kamizelka z pięknym wzorem kotka. Elegancka i na co dzień. Zauważyłyście, że prawie wszystkie ubranka dla chłopców są w autka, motory, koparki..ewentualnie w misie i pieski? No właśnie, a kotki są zarezerwowane dla dziewczynek.  Tak więc, ja postanowiłam przełamać ten schemat i wykonać "męską" kamizelkę z kotem.



 Maluch kocha koty i w kamizelce  zakochał się również:)   Dla mojego prawie trzy(!) letniego synka wszystkie czarne kotki to Bonifacy. Uwielbia tą bajeczkę  tak jak i ja uwielbiałam ją w dzieciństwie:). Dlatego jest to kamizelka z pyszczkiem Bonifacego, choć mocno odbiega on od oryginału... 


Kamizelka rozmiar 98-104
druty nr. 3,5
Włóczka Sonja(100% akryl) czarna, Elian klasik(100% akryl) biała 




10 komentarzy:

  1. Wspaniała! Kot jest zabójczy - jesteś bardzo, bardzo zdolna.
    Model cudowny - przystojny ten Twój synuś... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka w stopniach 1 do 10, daję pełną dziesiątkę. Model, nie ma takiej skali, by go ocenić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka bardzo ładna,mój wnuczek też uwielbia koty,spodobałaby mu się:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za fajny właściciel superowego Bonifacego !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kamizelka a model śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kamizelka, podziwiam Twoje prace! Pierwszy raz u Ciebie jestem, ale na pewno nie ostatni:)) Sweterek z traktorem mnie urzekł! Dziękuję za odwiedziny u mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam do ciebie po raz pierwszy. Świetne masz pomysły, ale szczególnie zauroczyła mnie odzież na synusiu- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrryyy jaki mruczus fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry...podoba mi się bardzo ta kamizelka i chciałabym podobna zrobić swojemu synkowi :) czy byłaby możliwość dostania schematu do tego cudenka??? Monika

    OdpowiedzUsuń