piątek, 11 stycznia 2013

Kołnierzyki

Te kilka kołnierzyków to efekt moich prac świątecznych. Wiadomo- goście, wyjazdy... Na większym projekcie skupić bym się chyba nie mogła. I tak w wolnych chwilach sobie dłubałam. Wyszły fajnie, styl retro lubię bardzo i na pewno nie raz mi się przydadzą. 

Model 1 

Ten model, zapinany na perełkę, idealnie ożywił moją czarną i dość smętną sukienkę. Przydał się w Święta:)
Wykonany jest z białego kordonka.





Model 2



 Wykonany z mieszaniny bawełny z wiskozą, dzięki temu ma delikatny połysk.
Dodatkowo ozdobiłam go satynową wstążeczką.



 Model 3


 Czarny kołnierzyk okrągły, wiązany z tyłu. 
Wykonany z czarnej bawełny.



12 komentarzy:

  1. Śliczne kołnierzyki :-)
    Szczególnie ten pierwszy - do sukienki -bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają wszystkie, sama nabrałam ochoty na wydzierganie kilku kołnierzyków :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wszystkie trzy! model 3 mogłabym nawet sobie zrobić :) zdradzisz, skąd wziąć schemat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schematy do dwóch pierwszych wyszukałam w necie, a trzeci sama wykombinowałam.

      Usuń
  4. Kołnierzyki są CUDNE!!!
    szczególnie czarny!
    Aż mnie ściska z żalu że ja na szydełku nie umiem robić....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas spróbować? To bardzo proste, wymaga tylko odrobinę cierpliwosci:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale wprowadzają fajny klimat - taki dostojny elegancki świat :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez bardzo lubię styl retro, dlatego Twoje kołnierzyki mnie urzekły. Są piękne, takie delikatne, subtelne, w połączeniu z bluzkami tworzą świetne zestawienie. :) Zdolniacha z Ciebie!

    Dziękuję za odwiedziny. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kołnierzyk ♥
    Kochana zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, wybieram 2 zwycięzców i są 2 nagrody ♥ http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2013/01/carmex-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękne te kołnierzyki :)
    Pierwszy najbardziej przypadł mi do gustu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń