niedziela, 25 listopada 2012

Różowe ponczo z wełny.



Kolejny  wytwór w rozmiarze XXL:). Grube ponczo z włoskiej wełny- miękkiej i niegryzącej. Znowu super okazja z allegro (16 zł kg!).
Zrobiłam go bardzo szybko, w parę dni dosłownie.Użyłam drutów nr 8.   Melanżowy róż jest wesoły i energetyczny, do tego te dwa pompony:)  Poprawiał mi humor w ponure, jesienne dni, które spędzałam głównie na placu zabaw.
Teraz już jest trochę  za zimno by go nosić, chyba że będzie pasował na płaszcz.Jeszcze nie próbowałam.




5 komentarzy:

  1. Rewelacyjne :-)
    Idealnie do Ciebie pasuje :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię "żywe " kolorki:)Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez twarzowo w nim wygladasz!!! I o to chodzi wlasnie by jesienia byc kolorowym a nie czarno-szarym :) I za to wielkie brawa Ci sie naleza

    OdpowiedzUsuń
  4. PIEKNE ! Uwielbiam rozowy kolor ... i te pompony !!! Rewelacja !!!
    Dziekuje za motywujace komentarze na moim blogu. Ja rowniez jestem zachwycona Twoimi pracami i na pewno bede zagladac tutaj regularnie. Pozdrawiam, Kasia z http://kasiaknits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń