czwartek, 27 maja 2010

Początki początków...

Szydełkuję już od dawna i trochę mi się tego wszystkiego nazbierało. Postaram się w miarę szybko przedstawić moje starsze prace. Dziś, jako że post jest pierwszy, na rozgrzewkę moje trzy pierwsze robótki, robione jeszcze w czasach liceum. Było tego więcej, ale nie wszystko doczekało się porządnej fotografii. 


1) Sukienka z cienkiej włóczki akrylowej, robiona całkowicie z głowy wg. mojego pomysłu. 
Rok 2001



 Tak się prezentowała na mnie:)
                                                                   




2) Komplet: bordowe bikini (schemat z jakiejś gazetki)+ spódniczka/siatka z  wplecionymi koralikami (pomysł własny). Rok 2000.

Niestety uchowało się tylko takie głupie zdjęcie;p
3) Mini topik /siateczka z wplecionymi koralikami wykonany z włóczki bawełnianej. Rok 2000 Pomysł własny.


1 komentarz:

  1. Дуже подобається чорна сукенька (№1)!
    Chcę być siódmym obserwatora, więc trochę poczekać (lubiący numerologii):)))

    OdpowiedzUsuń