wtorek, 5 stycznia 2016

Moherowy ażurek



Witam wszystkich w nowym roku:) 
Ostatnio zaniedbuję bloga, mam nadzieję, że uda mi się to naprawić w nadchodzącym sezonie.
Dzisiaj chciałam zaprezentować moherowy sweterek. Jest bardzo ciepły, ale zdjęcia były wykonywane jeszcze przed wielkimi mrozami...;)



Włóczkę w ilości 400 g wyszperałam w lumpeksie. Jest to Vienna Drops'a: moher z maleńką(9%)domieszką poliesteru. Bardzo spodobał mi się jej waniliowy kolorek. Dodatkowo jest  bardzo miękka, milutka i włochata. 



Sweterek bardzo lubię, mimo że zostawia trochę moherowych włosków. 




Pozdrawiam!





13 komentarzy:

  1. Fantastycznie się prezentuje - superowy wzór !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ażur wykonany moherową włóczką:) - jest delikatny i mięciutki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowny :)
    Pozdrawiam, bean

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek, kolor super, ażur fajnie rozmieszczony i przemyślany fason, dający efekt lekkości. Pozdrawiam i życzę więcej, tak udanych projektów w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mraśny! :) Ażur pięknie wpasował się w włóczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, podoba mi się..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej nie zimno Ci w tym prześlicznym dziergadełku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dnia było ze 12 stopni na plusie i nie było mi zimno. Sweterek porządnie grzeje:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Wspaniały sweterek :-) Miękki, cieplutki iw doskonałym kolorze - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny, cudowna robótka :)
    Bardzo podoba mi się sesja zdjęciowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No naprawdę uroczy sweterek,dobrze dobrany i kolorek i fason.Tak się przyglądam i widzę,że rękawki doszywane są,a ramiona nie zszywane?
    i dlatego tak "leciutko" wygląda.Pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń