środa, 11 lutego 2015

Szal i chusta czyli testowania ciąg dalszy.

 


Ten piękny szal wykonałam z Red Heart Boutique Unforgettable. 
Jest to stuprocentowy akryl. Włóczka sama w sobie jest dość ciekawa, ma  długi włosek, który niestety plącze się przy pruciu.



Szal można nosić na kilka sposobów.
 To co mnie urzekło najbardziej, to piękna kompozycja kolorów, przypominająca prawdziwą tęczę. 





Włóczka Red Heart Soft to również 100% akryl. Włókno jest śliskie z lekkim połyskiem.  Wykonałam z niego prostą chustę, którą postanowiłam ozdobić drobnymi szklanymi koralikami. 



Na obie robótki wykorzystałam po 100 g włóczki, czyli tyle ile otrzymałam w pakiecie testowym.



 Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za komentarze:)

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta chusta z koralikami .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory. serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest piękna, rewelacyjne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace :-) Rewelacyjny szal i cudowna chusta :-)
    Obydwie prace bardzo mi się podobają i ... nie wiem, która bardziej...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam:* Mnie bardziej podoba się tęczowa, choć z koralikami może praktyczniejsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Cudowny ten tęczowy szalik :) Czy możesz mi zdradzić gdzie kupiłaś włóczkę Red Heart Boutique Unforgettable ? Jest cudowna. Trochę jak moher ale akrylowa więc pewno nie gryzie :) No i te kolory. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, włóczka jest rzeczywiście milutka. Dostałam jeden motek w ramach pakietu testowego od firmy Coast. Mieli wchodzić na polski rynek, ale co z tym dalej to nie wiem, bo polskiego sklepu producenta chyba jeszcze nie ma.

      Usuń
  7. No to jestem niepocieszona. Chyba nigdzie tak pieknych kolorów na włóczce nie znajdę :) Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń