wtorek, 25 marca 2014

Ażurowa sukienka




Bardzo spodobała mi się sukienka (jest w którejś z polskich gazetek robótkowych). Wykonałam ją pod koniec lutego, myśląc ze aura będzie zbliżona do zeszłorocznej- bardziej zimowej niż wiosennej. Cóż, expresowa wiosna bardzo mnie cieszy, a sukienka  poczeka do następnego sezonu:)



Jest wyjątkowo ciepła, mimo że to sam akryl.  Wykonałam ją z 400g włóczki Everyday  Himalaya-  mięciutkiej, gładkiej i z połyskiem. Podobno ma się nie mechacić...zobaczymy.
Bardzo podoba mi się jej kolor- morelowy róż.   




Pozdrawiam, dziękuję za komentarze:) Na pytania dotyczące innych moich prac postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie.  




7 komentarzy:

  1. O rety, jaka ta sukienka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, no i ta czerwień-super.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna ! Cudny wzór i ekstra kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka :-) Cudny kolor i rewelacyjne wzory. Bardzo mi się podoba :-) a najbardziej Ty w niej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest cudna!!!A Ty wyglądasz w niej wspaniale!!! Laseczka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna sukienka ! Śliczny kolor i zaskakujące rozmieszczenie ażuru dały niesamowity efekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo piekna sukienk a i pieknie w niej wygladasz,gratuluje talentu, pa, ania

    OdpowiedzUsuń