czwartek, 11 kwietnia 2013

Kawa i ciasto







Dziś chciałam Wam pokazać moje kolejne chwytaki. 
Zrobiłam je w prezencie urodzinowym. Komplecik  przedstawia  kawę i kawałek tortu....hymmm...No właśnie, kiedy zobaczyłam ten chwytak w moich pokaźnych zbiorach ze źródeł wszelakich, od razu wiedziałam, że to kawałek tortu.  Ucieszyłam się, że będzie jak znalazł do "filiżanki kawy". Niestety rodzinka zgadywała co to jest i domyślić się nie mogła: był więc domek, statek, babeczka(ale czemu taka krzywa?) itp.: Nie wiem czy to ze mną coś nie tak? Wy też tego nie widzicie?




Tak czy siak, prezent powędrował do nowej właścicielki. 
A wykonany jest z włóczki Kotek (100% akryl), szydełko 2,1.
Pozdrawiam:)




5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie - to kawałek tortu :-) Świetne chwytaki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super chwytaki, ja jestem na razie na etapie zbierania pomysłów i podpatrywania wzorów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne uchwyty, jak dla mnie to bardzo apetyczny kawałek tortu ;D

    OdpowiedzUsuń