piątek, 22 marca 2013

Czekając na wiosnę....




Bluzeczka w pięknych wiosennych kolorach. Wykonana z ręcznie farbowanej włóczki, którą wygrałam do Tysi z Yarn&Art!



Włóczka to 70% wełny, trochę mnie to przeraziło, ale jest miękka, szczególnie po praniu i nie kłuje. To bardzo dobrze, bo bluzeczkę planuję nosić tylko na top. 
Włóczka jest bardzo wydajna, bo zużyłam tylko 160g! Kolory cudowne, zieleń, delikatny róż, łosoś, beż...jak z niej dziergałam to zapominałam o śnieżycy na dworze i smutnym braku wiosny. 


Bluzka ma fason kimonowy, ścieg wybrałam prosty żeby było lepiej widać układ barw. Brzegi wykończyłam szydełkowymi supełkami.
Ciekawa jestem strasznie jak się będzie nosiło taką cienką wełnę. Cóż..pozostało mi czekać na wiosnę.



A zainteresowanych ręcznie farbowaną włóczką zapraszam tu:

http://yarnandart.blogspot.com/

12 komentarzy:

  1. Już teraz wiem, dlaczego to Ty wygrałaś tą włóczkę :-) Rewelacyjną bluzeczkę zrobiłaś! Pasują do Ciebie te kolory. Fason bluzeczki też idealnie dobrałaś.
    Zachwyciłaś mnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolorki, cudna bluzeczka :D Teraz to faktycznie tylko wyglądać wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka!Teraz tylko czekać do wiosny!Pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzeczka< akurat na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka Ci wyszła i widzę że jest mięciutka bo fajnie się układa:) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluzeczka, wyglądasz jak prawdziwa wiosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za miłe słowa i oby wiosna przyszła jak jak szybciej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzeczkę sobie sprawiłaś i sówka też niczego sobie. Widzę, że los miał nosa i wiedział kto będzie umiał wykorzystać tę wełenkę ;) Dziękuję też za reklamę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i fason.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń