sobota, 23 lutego 2013

Wyróżnienie:)


Dostałam wyróżnienie od Ciapary. Dziękuję raz jeszcze.

A tu moje odpowiedzi:

1. Szydełko druty czy? no właśnie co?
Druty. Szydełko szybciej mnie męczy.
2. Co masz w planach odnośnie wakacji?
Pierwszy wyjazd nad morze z moim maluszkiem.
 3. Co jest aktualnym Twoim ufo- rzeczą schowaną nie skończona a zaczętą i spędzającą sen z powiek?
Zazdrostka w kotki-  zaczęta ok. 2 lata temu. Jest  skończona, ale... za mała na moje okno-wymaga przeróbki i dorobienia drugiej mniejszej...och:(
4. Twoja najczęstsza wymówka jak nie chcesz czegoś zrobić brzmi?
Jestem zmęczona.
5. Ulubiony serial?
Nie mam czasu na seriale.
6. Ulubiona piosenka?
Mam bardzo dużo ulubionych, ciężko mi wytypować jedną.
7.Szybko czy dokładnie?
Raczej dokładnie.
8.Spacer czy jogging?
Spacer.
9.Ulubione czytadło... gazeta albo książka.
Książka, najlepiej mroczna powieść gotycka :)
10 Spodnie czy sukienka?
Sukienka.
11.Pies czy kot?
Kot, oczywiście:)


Moje pytania:
1)Ulubione danie?
2) Co poprawia Ci humor?
3) Ranny ptaszek czy nocny marek?
4) Najbardziej lubię słuchać....(dokończ zdanie)
5) U ludzi cenię najbardziej...
6) Kolor czarny czy biały?
7) Gdybyś miała być zwierzątkiem byłabyś....?
8)  Dania słodkie czy ostre?
9) Czy boisz się pająków:)?
10) Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
 11) Pierwsza rzecz zrobiona własnoręcznie?

Kieruję do:


Uff...udało się. Przebrnęłam, a teraz wracam do pracy. Pozdrawiam:>



1 komentarz:

  1. Gratuluję wyróżnienia i jednocześnie bardzo serdecznie dziękuję za przekazanie go właśnie mnie :)

    OdpowiedzUsuń