wtorek, 4 grudnia 2012

Z kołnierzykiem...



Wreszcie skończyłam! Sweter ze skórzanym kołnierzykiem i baskinką jest gotowy do noszenia:)

Męczyłam się nad nim długo. Rękawy prułam ze dwa razy, ale opłaciło się. Włóczka to Dora (akryl 100%) w kolorze bordowym. Zamawiałam przez internet i myślałam, że będzie on bardziej burgund, a jest buraczek- nie szkodzi. Włóczka jest mięciutka, z lekkim połyskiem. Kołnierzyk wycięłam  i dokleiłam za pomocą kleju do tkanin. Dodatkowo przyozdobiłam ćwiekami. Sweterek fajnie wygląda do spódnicy i spodni- już go lubię:)  





8 komentarzy:

  1. Wspaniały...
    Idealny - świetnie w nim wyglądasz :-) Jest po prostu cudny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pełna klasa. Wyglądasz w nim rewelacyjnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny:)Ma piękny kolor i super wcięcie w talii:)
    PS.Plisss usuń weryfikację obrazkową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie wiedziałam nawet, że mam to włączone, już nie ma:) Dziękuję

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa rzecz! Kolnierzyk mi sie bardzo spodobal!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor, fason, detale... wszystko pieknie sie ze spba komponuję, ale mnie najbardziej podoba się krój, dopasowany, bardzo kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo elegancki kroj :)pieknie wydziergane :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek i ładnie w nim wyglądasz,pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń