środa, 8 sierpnia 2012

Bluzka w stylu retro



Upał, gorąco. W tych warunkach powstała szydełkowa bluzka z białej bawełny. Udziergałam ją z nudów, trochę od niechcenia.
Myślałam, że zestawię ją z szortami. Jakoś nie pasuje. Wydaje się taka retro, trochę jakby za elegancka, może nie całkiem mój styl. Chyba przeleży w szafie do przemyślenia. W upał powinno się wypoczywać a nie dziergać.
Zużyłam na nią ok 150 g białej, cienkiej włóczki bawełnianej.
Zdjęcia trochę zepsuło wszechpanujące słońce:)





8 komentarzy:

  1. Tworzysz fajne rzeczy, podziwiam kunszt i zdolności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna bluzeczka! Pozdrawiam, Weronika)

    OdpowiedzUsuń
  3. co ja bym dała za takie zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama ją zrobiłas ?! Niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa ! a nie jest w niej zagoraco ?

    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! DO WYGRANIA GORSET STRADIVARIUS !!!!!!!!!!!


    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. o kolejny blog szydełkow-szafiarski :) co do bluzki moim zdaniem i do szortów mogla by być ale w jakimś boho klimacie np. z kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń