piątek, 18 listopada 2011

Szaliczek - owieczka.



Przedstawiam kolejny wyrób dla malucha- szalik -owieczkę. Znowu wykorzystałam mój ulubiony motyw zwierzęcy. Nic nie poradzę, ale uwielbiam zwierzaki i przebrane za nie maluchy. W tym przypadku miękka  owieczka ogrzewa szyjkę, zdobi a przede wszystkim podoba się  mojemu dzidziusiowi:) Szalik jest bardzo prosty w wykonaniu. Rozważam wykonanie go  w wersji innego zwierzaka:)



Szalik długość 110 cm
Włóczka Darling niebieska, Peter Pan kremowa
Druty nr: 3,5


5 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze rewelacja. Mam zamiar zrobić szalik z motywem kotka dla synka znajomej. Uwielbiam takie rzeczy i mam nadzieję, że jemu też przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, z ciekawością obejrzałam Twoje prace - są cudne ale najbardziej, najbardziej, najberdziej podoba mi się szalik owieczka:):)

    Życzę wielu nowych pomysłów w nadchodzącym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł, słodka owieczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku robisz przecudne rzeczy :)) zazdroszczę synkowi takiej utalentowanej mamusi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń