środa, 6 lipca 2011

Do chrztu

Ostatnimi czasy odbyło się wyganianie diabełków z mojego maleństwa:) Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wykonała stroju dla niego na tą okazję.  Miałam nie mały problem co wybrać dla chłopca. Dla dziewczynki jest tyle przepięknych sukni, a dla chłopców? W każdym razie wydziergałam taką oto szatkę z bawełny z domieszką wiskozy (nadała wytwornego połysku). Ozdobiłam ją niebieskim  haftem ze złotą nicią w środku.
Do tego dorobiłam czareczkę. Wyszło przeuroczo!


































 A tak  prezentowało się na maluszku:
























 Dodatkowo postanowiłam zaprojektować oraz wykonać ozdoby na tort.
Tak powstał mój pierwszy tort w stylu angielskim:)

2 komentarze:

  1. Pięknie wygląda - ja mojemu synowi udziergałam tylko butki, nie miałam pomysłu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne dziecko w pięknym ubranku, a do tego świetnia fotka

    OdpowiedzUsuń