niedziela, 9 stycznia 2011

Chatka



Oto moja świąteczna chatka z pierniczka...tyle, że zrobiona na szydełku:) Do jej zrobienia zainspirowały mnie inne chatki widziane w internecie.  Ta jest robiona wg. własnego pomysłu, czyli tak jak najbardziej lubię:)
                   Chatka bardzo ładnie prezentowała się razem z wcześniej wydzierganymi choineczkami.

 
To nie tylko oryginalna ozdoba, można też w niej coś schować!


Chatka
Wymiary:
16 x12 cm 
wysokość: 12 cm
Szydełko: 2,0
Włóczka bawełniana





7 komentarzy:

  1. c u d o w n a :D wielkie brawa, za rok jak nie zapomnę to odgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tenisowi i Marii Shara...jakośtam (Wizaż:)) do Ciebie trafiłam ... chatka cudowna ... już mi się taką zachciało robić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz jestem u Ciebie i muszę przyznać,że jestem pod wielkim wrażeniem.....piękności!!!chatka zauroczyła mnie beznadziejnie:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam tu pierwszy raz, wle wiem, że będę juz częstym gościem. Cuda tworzysz. A chatka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń