poniedziałek, 7 czerwca 2010

Szydełkowe Lale

Właśnie pracuję nad szydełkową laleczką. Rozpoczęłam ją już dawno, obecnie wykańczam. Mam nadzieję ją niebawem tu pokazać, na razie kilka moich starych lalek:

1) Moja pierwsza laleczka w czerwonej sukience, najbardziej ją lubię z dotychczasowych. Mimo pozostałości mąki ziemniaczanej na sukience pięknie się prezentuje w moim salonie:




2) Szydełkowa lala, z szalem z beżowej organzy którą zrobiłam w prezencie dla cioci.





3) Z tej nie jestem zadowolona. To taki szydełkowy misz-masz , trochę przeładowany ozdobami i dodatkami.
Do tego zbyt luźne oczka....których mimo wszystko nie udało się zamaskować.

2 komentarze:

  1. Мені теж найбільше подобається перша, в червоненькій сукеньці.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśne i eleganckie - http://glinka121.blogspot.com/2010/06/dama.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń